Mit olvassak?

Könyvajánló általában valamilyen aktualitáshoz kötve. Vagy csak úgy.

Benkő Mihály: Dzsingisz kán szülőföldjén

2024. szeptember 17. 09:07 - hudobny

Benkő Mihály: Dzsingisz kán szülőföldjén

Ára: 3590 helyett - 25% kedvezménnyel - 2690 ft

Megrendelhető: ide kattintva

"Elvarázsolt engem Mongólia. Elbűvölt ez a vad, szépségekkel és ősi titkokkal teli, hatalmas, nomád ország. Öröm töltött el, ha leülhettem a Kerülén vagy az Onon folyó partjára Dzsingisz kán szülőföldjén, Hentij tartományban, vagy egy sziklára az Altaj hegyeiben. Csodáltam a napfelkeltét a valóban vég nélküli pusztán vagy az Altaj hegyeiben. Felfedeztem a láthatáron az ott még valóban létező délibábot. Ha elnyúltam egy rét közepén, gondolataim elkalandoztak időben és térben egyaránt." Benkő Mihály

Benkő Mihály
Dzsingisz kán szülőföldjén
Világjáró magyarok
Kiadó: Tortoma
Kiadás éve: 2024
Kötésmód: puhatáblás
Oldalszám: 120
ISBN: 9786306682010

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mit-olvassak.blog.hu/api/trackback/id/tr7618489619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása